Anunta o dauna
Se poate intampla tuturor, dar fii fara grija: suntem aici sa te ajutam. Ca sa venim cat mai rapid cu o solutie pentru situatia cu care te confrunti, te rugam sa completezi pasii indicati in formularul de dauna.
De asemenea, ne poti scrie la adresa asigurari@eurolife-asigurari.ro cu detalii despre numarul politei, data de nastere si codul numeric personal sau ne poti suna la
031.423.00.80.
Pentru situatii urgente:
- Ai asigurare facultativa de locuinta si beneficiezi de serviciul de asistenta tehnica de urgenta 24/7? Ne gasesti la 021 201 90 30. In maxim 4 ore, un specialist se va deplasa la locuinta ta pentru stoparea imediata sau limitarea daunelor la instalatiile si dotarile locuintei tale.
- Calatoresti in strainatate si ai nevoie de asistența noastra? Ne gasești 24/7 la numarul de telefon + 4031 423 00 79.
Pentru clientii Kusadasi:
Dacă aveți un pachet de vacanță achiziționat în perioada 10.03 – 21.07.2023 și vacanța nu mai este onorată de Agenția Kușadasi, vă rugăm să trimiteți la adresa insolventa@eurolife.gr, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 10 Noiembrie 2023, următoarele documente:
- Cererea de despăgubire completată;
- Copia cărții de identitate;
- Contractul de comercializare a Pachetului de servicii de călătoriei;
- Factura pachetului turistic
- Fotocopiile documentelor de plată aferente contractului privind Pachetele de servicii de călătorie sau Serviciile de călătorie asociate (chitanţe, ordine de plată etc);
- Document prin care Asiguratul, în speță agenția Kusadași, să ateste faptul că nu a fost, nu este și nu va fi în măsură să execute obligațiile aferente contractului privind Pachetul de servicii de călătorie sau Serviciul de călătorie asociat, precum și mentionara eventualelor sume de bani au fost deja rambursate către dvs (Confirmarea anulării pachetului, factura storno);
- Detaliile contului dumneavoastră bancar (document care să conțină cod IBAN, nume prenume, moneda).
Mai multe detalii aici.