Vezi care sunt acoperirile politei de asigurare si care sunt pasii de urmat pentru a face un anunt de dauna
Cu singurul produs de asigurare de pe piata dedicat rambursarii cheltuielior preplatite aferente transportului, cazarii, biletelor sau voucherelor la evenimente, ai siguranta ca ti le poti recupera, in cazul in care planurile iti sunt date peste cap din cauze multiple, precum:
Evenimente de familie
Nasterea unui copil sau nepot al asiguratului pe durata asigurarii, cu maximum 7 zile inainte de data evenimentului; Decesul Asiguratului sau rudelor apropiate ale acestuia, survenit pe durata asigurarii.
Evenimente materiale
Pagube grave produse resedintei principale sau secundare, cu maximum 48 de ore inainte de eveniment / plecarea in calatorie din cauza unui incendii, inundatii; cutremur sau alte fenomene naturale; spargeri; vandalism.
Evenimente medicale
Accidente sau imbolnaviri (inclusiv legate de starea de graviditate) suferite de asigurat sau de rude de gradul 1 care implica spitalizare, repaos la domiciliu, investigatii si tratamente pe o perioada care include data sau perioada evenimentului.
Alte evenimente neprevazute
Asigurarea te acopera si pentru evenimente documentabile precum: zboruri amanate/intarziate; vehicul care se strica sau este implicat intr-un accident in drum spre destinatia de calatorie; greve sau defectiuni ale transportului in comun, furtul documentelor fizice (ex. biletul la spectacol, voucher de cazare etc) ca urmare a unei agresiuni sau prin efracție din domiciliul sau din masina Asiguratului
Extra optiune: acoperire pentru COVID-19 (SARS-CoV-2)
In mod optional, poti adauga in acoperire si riscul diagnosticarii cu COVID-19 (SARS-CoV-2), in urma careia Asiguratul trebuie sa fie spitalizat, izolat sau carantinat pe durata evenimentului. Acoperirea
nu este valabila in cazul in care polita de asigurare a fost incheiata la mai mult de 48 de ore de la data platii cheltuielilor de participare la eveniment sau a primei rate aferente acestor cheltuieli, si la mai putin de
20 de zile de data de inceput a evenimentului.
Cum iti primesti banii inapoi
pentru planurile la care nu mai poti ajunge?
- Contacteaza Furnizorul de servicii de calatorie sau divertisment (organizatorul evenimentului, agentia de turism etc.) si solicita acestuia anularea (anularea biletului, pachetului turistic etc.) si returul cheltuielilor de participare achitate, aferente acestuia, in maximum 2 zile de la momentul producerii riscului.
- Anunta dauna la centrul de Asistenta Eurolife FFH cat poti de repede, dar nu mai tarziu de 2 zile de la momentul producerii riscului.
- Trimite-ne urmatoarele documente:
- Formularul de avizare daune completat (pdf incarcat aici), in calitate de Contractant;
- Copia Cartii de identitate, respectiv copia Certificatului de inregistrare la Registrul Comertului (in cazul Contractantilor persoanelor juridice);
- Documente doveditoare ale producerii unui risc asigurat (certificat de deces, bilet de internare, raportul poliției etc.);
- Dovada efectuarii cheltuielilor de participare la eveniment;
- Dovada cererii de anulare a biletului, voucherului sau pachetului turistic, raspunsul furnizorului de servicii de calatorie sau divertisment privind rambursarea acestor cheltuieli si dovada incasarii acestora;
- Online sau telefonic, iti stam la dispozitie.
Aplicatia de mobil Eurolife FFH
Instaleaza Aplicatia Eurolife FFH din AppStore sau Google Play, creeaza-ti cont, intra in sectiunea Dauna si completeaza formularul. Un consultant Eurolife FFH va prelua imediat solicitarea ta
Contul tau in website
Creeaza-ti cont in sectiunea „Contul meu”, completeaza formularul specific in sectiunea Dauna, iar un consultant Eurolife FFH va prelua imediat solicitarea.
Telefon sau e-mail
Contacteaza-ne la numarul de telefon +40 31 423 00 80 sau scrie-ne la adresa de e-mail asigurari@eurolife-asigurari.ro
Cine poate face anuntul de dauna?
Solicitarea de despabugire trebuie formulata de persoana care a efectuat tranzactia si a platit prima de asigurare Ramburs Orice.
Descarca acest document si anunta-ne cat mai repede posibil de aparitia evenimentului asigurat:
Cum te vom ajuta noi?
Un consultant Eurolife FFH va prelua solicitarea ta, o va analiza si va reveni catre
tine cu o solutie in cel mai scurt timp. Pentru solutionarile pozitive, banii vor fi
returnati in contul beneficiarului politei in termen de maximum 30 zile de la data
solutionarii cazului.